Place: Bolivia

30 stundās uz Bolīviju
Tikko esmu ielikusi iepriekšējo ierakstu internetā un apdomāju, vai man ir laiks vēl viena publicēšanai, kad pēkšņi apjaušu, ka ir vēl kāds iemesls pasteigties – sāk kļūt tumšs. Ai, gan jau Bolīvijā paspēšu. Veļu plecos somu un dodos atvadīties. Iesākumā samīļoju suņus, tad atvados no Maikla, Nikolas un Žaklīnas, kura man uzdāvina ļoti skaistu atslēgu... lasīt vairāk
Odi un krokodils
Mans šodienas plāns ir iesākumā apdarīt rakstu darbus, tad aizbraukt līdz Botāniskajam dārzam, bet vakarā doties pie namatēva. Istabiņā vīkšos ceļam, kad no savu kaimiņu sarunām noprotu, ka arī šiem ir plāns apskatīt Botānisko dārzu. Braucam kopā? Kāpēc ne! Peruāņi ir devušies savās gaitās, bet otra kompānija no autobusa ir trīs jauni un jautri puikas... lasīt vairāk
Smilšu un laipnības jūra
Izbaudu mierīgu rītu skaistajā Kristiāna mājvietā – pat rīta kafija garšo labāk un vieglāk jogojas šādā vidē. Tad ar visu kompi padusē dodos atpakaļ uz hosteli pie puišiem. Ar kompi tāpēc, ka vienīgais mīnus Kristiāna mājvietā ir ļoti nepastāvīgais internets, tas parādās un pazūd, kā vien šim ienāk prātā, knapi var izlasīt e-pastus, uz tādiem... lasīt vairāk
Pēdējais apskāviens un šahs džungļos
„Kā tev klājas, kur tu esi? Un – neaizmirsti, ka šodien ir 20. datums, tev kāds jāapskauj!”, no rīta mani sasmīdina ziņa no Mendozas namatēva Herardo. Kad stāstīju viņam par savu 20 eiro projektu un Vārnas uzdevumu, viņš bija sajūsmā un, tā kā nākamā diena bija 5. datums, Herardo teica, ko noteikti grib būt smukajā... lasīt vairāk
Kalni, jaušības un laimīgie suņi
Pieceļos pirms visiem un, cik vien klusi mācēdama, ar segu padusē izlavos pa durvīm. Brīdi domāju, kur to labāk izklāt, tad nospriežu, ka nekādos krūmos līst iekšā negribu un izklāju segu turpat plāniņa vidū, zem lielā koka. Laimīgā kārtā knišļi liek mieru un šī rīta joga ir viena no pēdējā laikā jaukākajām. Pēc tam esmu... lasīt vairāk
Milža muguras tetovējumi
No rīta nelielā Samaipata rāda pavisam citādu vaigu – saules pielietas ielas, kārniņu jumti, mazas suvenīru bodītes un hosteļi uz katra stūra. Esmu kārtīgi izgulējusies un kopumā jūtos labi, tik tā kāja – sāp vēl trakāk kā vakar. Sasodīts, tas nozīmē, ka lielo paparžu meži, kas ir šeit tuvumā, man nespīd – tur diezgan lieli... lasīt vairāk
Vēja posts
Šorīt kāja uzvedas nedaudz labāk, par ko man liels prieks. Vēlreiz izmantoju Kristiāna veļas mašīnu, tad paēdam lēnas brokastis un ejam ielās. Kristiānam jānopērk dāvana draugam dzimšanas dienā, man jātiek pie naudas un autobusa biļetes. Šodien ir viena no vējainajām Santa Cruz dienām, tādu šeit esot daudz. Kristiāns stāsta, ka viņa mājai vienā no tādām... lasīt vairāk
Baltās pilsētas svētki
Mēs pamostamies no tauru pūtieniem un bungu rīboņas. Atveram balkona durvis un vērojam kā pa mūsu ielu soļo spilgti sarkanos tērpos ģērbti jaunieši ar mūzikas instrumentiem un karogiem – tā ir daļa no šodien notiekošās parādes. Esam pasnauduši vien pāris stundas, bet drusku možāki jūtamies. Un izsalkuši. Tāpēc viens no pirmajiem mūsu uzdevumiem ir atrast... lasīt vairāk
Dinozauriem pa pēdām
Šodien dodamies aplūkot pilsētas nomalē esošu dinozauru parku. Taksis mums izmaksā nepilnu dolāru no galviņas par vairāk nekā 5 km rāpšanos kalnā, tāpēc atļaujamies šādu komfortu. Īsi pirms galamērķa sasniegšanas mums gan nākas uzgaidīt minūtes desmit, kamēr taksists salej kūpošajā radiatorā ūdens divlitreni un temperatūras lampiņa uz paneļa mazliet nomierinās. Radiators šādi esot jāpalutina reizi... lasīt vairāk
Augstumā un aukstumā
Pēc brokastīm Gerions izmanto iespēju padarboties internetā no mana datora, bet mēs ar Taisu dodamies Sukres atvadu vizītē, gribam apskatīt vel pāris šejienes muzejus. Tomēr esam izvēlējušās gaužām nepiemērotu laiku – tie visi tieši šobrīd ir ciet dēļ siestas, nākas samierināties ar ēku sabildēšanu no ārpuses. Mums ļauj uz piecām minūtēm iešmaukt modernās mākslas muzejā,... lasīt vairāk