Kā sagatavoties jogas nodarbībai?

Jau rītdien (svētdien), 9:00 gaidu Jūs uz pirmo jogas nodarbību Meža mājā Vangažu apkaimē, ja kāds vēl vēlas pievienoties – esiet laipni aicināti! Jūs man publiski un individuāli esat uzdevuši vairākus jautājumus, apkopošu atbildes uz tiem arī šeit.

Kas jāņem līdzi uz jogas nodarbību?

Principā nekas – “come as you are”! Apģērbieties vingrošanai ērtās drēbēs, vēlams gaišā krāsā. Tāpat vēlams paņemt līdz dabiska materiāla šalli vai lakatu, ar ko apsegt galvu meditācijas laikā. Būšu sarūpējusi tēju un ūdeni, bet sava dzeramā ūdens pudele pie rokas nekad netraucēs. Paklājiņi un segas ir pieejami uz vietas. Ja kādam ir griķu spilventiņš, var pagaidām paķert, ja manējie vēl top. Bet šādi tādi spilvenveidīgie ir pieejami, esiet bez bažām.

Kā ir ar ēdieniem un dzērieniem pirms nodarbības?

Pāris stundas pirms nodarbības būtu labi neko smagu neēst, jo tad būs grūti izpildīt vairākas (piemēram, apgrieztās) pozas. Bet vieglas brokastis pirms došanās ceļā ir ok. Vēlams izdzert kādu glāzi ūdens, bet to jau ir labi darīt ne tikai pirms jogas 😊. Alkohols vai citas apreibinošās vielas nav savienojamas ar jogu.

Vai es varu ierasties, ja nekad neesmu jogojis?

Jā, pavisam droši. Kundalini joga ir piemērota gan iesācējiem, gan ar jogu labi pazīstamiem deguniem.

Ja es pirmo reizi ieradīšos pēc divām nedēļām, vai nebūs tā, ka visi pārējie jau kaut ko mācēs, bet es neko?

Nav nekāda bēda. Katra jogas nodarbība ir kā atsevišķs stāsts ar savu sākumu un savām beigām. Protams, ar laiku pieaug spēja koncentrēties, palielinās lokanība un notiek citas labas lietas, bet pievienoties var jebkurā brīdī.

Cik maksā nodarbība?

Par naudu parunāsim arī klātienē, bet šobrīd mana sajūta ir tāda, ka es negribu noteikt konkrētu summu, bet gan atļaut jums “pay as you feel”. Gribas, lai praktizēt var sākt visi, neatkarīgi no šībrīža finansiālās situācijas.

Noslēgumā atgādinājums par rītdienas programmu:

IEVADS KUNDALINI JOGĀ

  • Kā sagatavoties jogas nodarbībai, nodarbības struktūra, laiks, piesardzība
  • Īss ieskats – asanas, mudras, čakras, slēdzējpozas, koncentrēšanās, mantras, elpa
  • Krija lieliskas dienas sākumam
  • Meditācija iekšējo konfliktu pārvarēšanai

Šī būs nedaudz garāks pasākums nekā parasti, jo papildus nodarbībai nāks klāt neliels stāstījums par Kundalini jogas pamatiem, kas īpaši ieteicams tiem, kam nekad ar šo jogu nav bijusi darīšana. Nodarbībā pildīsim Rīta kriju, kas ietver sevī ļoti daudzveidīgus stiepšanās un ķermeņa izkustināšanas vingrojumus – tie ir ideāli dienas sākšanai. Pēc tam pildīsim brīnišķīgu meditāciju, lai tiktu galā ar iekšējiem konfliktiem, kas traucē mums skaidri domāt un darboties. Noslēgumā – zāļu tēja un apskāvieni! 😉

Uz tikšanos rīt!

2 responses to “Kā sagatavoties jogas nodarbībai?

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s