Veģetārās pusdienas ar vāciešiem

No rīta pusmiegā saņemu lāča apskāvienu, buču uz vaiga un laba turpmākā ceļa vēlējumu. „Tev tāpat”, nomurminu un pagriežos uz otriem sāniem. Durvis aizveras un gaitenī attālinās soļi. Jā, protams, kā vienmēr. Daļa sirds izkāpj no gultas, plikām kājām aizskrien pakaļ, uzlec uz jau tā smagās mugursomas un turpinās ceļu ar milzi. Nodevēja. Un muļķe.

Tūlīt pēc Džouvī aiziešanas sāk kravāties cits istabas biedrs un atkal aizmigt izdodas tikai tad, kad arī viņš ir pametis viesmīlīgās telpas un esmu istabā viena. Pieceļos tikai lai paspētu uz pēdējām brokastu minūtēm. Šorīt piepeši mans dators saprotas ar viesnīcas internetu un pavadu pāris stundas, šiverējot pa tīmekli.

Pirms vieniem dodos uz centrālo laukumu, kur esam sarunājuši satikties ar vāciešiem. Tagad gan es, gan viņi jau izskatās pēc cilvēkiem – vakar visi bijām sarkanām sejām un acīm, nokāpušies un nobraukušies. Lisa ir veģetāriete, tāpēc šie mani ved uz nelielu vegānu restorānu, kuru iemīļojuši, uzturoties Cusco. Tas ir lielisks! Salātu bārs, svaigi cepta maize, sulas. Un dienas ēdienkarte ar trīs augstas kvalitātes ēdieniem – tas viss kopā par 12 solēm.

Pieēdamies uz nebēdu un tad dodamies pastaigāties pa pilsētu. Klīstam pa mazām ieliņām, fotografējam un pļāpājam. Man ir ļoti labs kontakts ar šo vācu pāri, izskatās, ka tas ir abpusēji. Ejam gar kādas ceļojumu aģentūras biroju, pie kuras esošais plakāts piedāvā arī mašīnas īri. Sākam apspriest šo jautājumu un izrādās, ka visi esam apsvēruši domu par „road-trip”. Tāpēc brīdī, kad atvadāmies, izsakām domu, ka būtu feini, ja mūsu ceļi šajā ceļojumā vēl krustotos. „Varbūt pat kopējā „road-trip””, Dāvids saka. „Varbūt, kas zina. Būtu jauki”, es piekrītu.

Dodos atpakaļ uz viesnīcu, ieskatos internetā un tad jau laiks doties uz autoostu. Taksists mani izlaiž pie ļaužu un autobusu pilnas ēkas, atrodu savu autobusa firmu un apmainu elektroniskās rezervācijas izdruku pret biļeti. Viss notiek kā pa diedziņu un drīz jau sēžu autobusā uz Limu. Tā tas turpināsies vēl 22 stundas.